Posúdenie developerského projektu

Realitné poradenstvo pre investorov a developerov

Posúdenie developerského projektu

Pre investorov a developerov sme vytvorili tzv. dvojúrovňové posúdenie projektu či developerského zámeru. Ročne sprostredkujeme cez 2 000 predajných a nájomných realitných transakcií, máme tak podrobný prehľad o požiadavkách súčasného trhu. Zároveň dlhodobo monitorujeme celý prémiový rezidenčný trh v Bratislave, Prahe a Brne. Zo získaných dát tvoríme vlastnú cenovú mapu zahŕňajúcu dosiahnutú výšku nájomného a predajných cien nehnuteľností v konkrétnych lokalitách. Vždy vychádzame z reálnych dosiahnutých cien transakcií. Pre výpočet ceny za m² využívame unikátny algoritmus, ktorý zohľadňuje pomer exteriéru voči výmere interiéru bytových jednotiek. Pri výpočte ceny za m² zohľadňujeme štandard danej nehnuteľnosti (shell & core, white walls, fully fitted), existenciu parkovacích miest, úložných priestorov a pod. – naša metodika tak umožňuje presný výpočet cien sledovaných nehnuteľností.

Vďaka detailnej znalosti rezidenčných trhov v Bratislave, Prahe a Brne a monitoringu realitného dopytu dokážeme vhodne nastaviť cenník a skladbu jednotiek v developerskom projekte.

Prvá časť nášho dvojúrovňového reportu spočíva v nastavení priemernej cenovej hladiny posudzovaného developerského projektu. Klienta zoznámime s vývojom a aktuálnou situáciou v danom rezidenčnom segmente. Pri určovaní ceny projektu primárne zohľadňujeme naše vlastné dáta spolu s aktuálnym dopytom kupujúcich/nájomcov na trhu. Relatívne ľahko tak nájdeme ideálny cenový rámec, t.j. požadované priemerné ceny.

OBSAH REPORTU I: NASTAVENIE CENY

  • Predstavenie lokality
  • Prehľad bratislavského rezidenčného trhu
  • Aktuálna ponuka a dopyt v segmente a lokalite projektu
  • Prehľad porovnateľných referenčných projektov
  • Vyhodnotenie projektu
  • Stanovenie priemernej ceny projektu a cenového rozmedzia (Eur/m²)
  • Doporučenie vhodného typu produktu

Druhou časťou nášho dvojúrovňového reportu je tzv. nastavenie produktu. V spolupráci s architektmi a ďalšími partnermi projektu nadviažeme na proces tvorby ceny. Definujeme ideálny konkurencieschopný produkt, jeho atribúty, ako je napríklad nastavenie vhodného layoutu pre dispozície a adekvátne štandardy. Následne navrhneme zodpovedajúcu predajnú a marketingovú stratégiu. Projekt je potom pripravený na predaj.

OBSAH REPORTU II: NASTAVENIE PRODUKTU

  • Optimalizácia efektívnosti nehnuteľnosti
  • Optimalizácia dispozícií
  • Optimalizácia štandardu jednotiek a spoločných priestorov
  • Vytvorenie finálneho cenníku
  • Určenie predajnej a marketingovej stratégie
Lokalita
Parametre
Veľkosť
Min.
Max.
Cenové rozpätie
Cena min.
Cena max.
Cenové rozpätie
Cena min.
Cena max.